קונים מעל ₪350
ומקבלים מתנה בשווי ₪130

Energy C- בטעם לימון המוצר שירים לכם את האנרגיה ויכניס לכם לגוף ויטמין C בכל יום!

Layer-1-1536x756

*המבצע בכפוף לתקנון | ט.ל.ח

מבחר שיטות טבעיות לחיזוק המערכת החיסונית!

מערכת החיסון היא אוסף של איברים, תאים ומולקולות, שתפקידם להגן ולשמור על הגוף מפני וירוסים, חיידקים, טפילים וגורמים מזהמים אחרים. גופינו מכיל וירוסים וטפילים שונים באופן תמידי, אך איננו נפגעים מכך באם קיימת אצלנו מערכת חיסונית תקינה.

ברגע שהמערכת חלשה, אותם טפילים מרימים ראש, תוקפים את הגוף, גורמים למחלה, ואנו מתחילים להרגיש לא טוב. על מנת למנוע הדבקות במחלות חדשות או ירידה ביכולתו של הגוף להתמודד עם מחלות קיימת מומלץ לבצע טיפולי מניעה לחיזוק המערכת החיסונית, טרם הופעת סימפטומים של מחלה. לחיזוק המערכת חשיבות רבה לא רק במניעה. מערכת חיסון חלשה תגרום בנוסף גם לעיכוב בהחלמה. כיום ניתן לחזק את מערכת החיסון באמצעות טיפולים טבעיים!

ישנם כמה גורמים האחראים על החלשות המערכת החיסונית, נמנה את העיקריים:

• חוסר איזון תזונתי – מרבית התזונה שאנו צורכים בזמנים המודרניים היא מזון מעובד ותעשייתי, שאינו מכיל מספיק רכיבים תזונתיים ונוגדי חמצון החיוניים לגופינו. מחסור ברכיבים תזונתיים גורר ירידה ברמת התפקוד של מערכת החיסון של הגוף.
  • אלרגיות למזונות – כאשר הגוף מקבל מזון שאינו טוב עבורו, שכאשר נספג לדם נראה ע"י מערכת החיסון כגוף זר, מערכת החיסון מתחילה לפעול בקצת מוגבר, דבר המחליש את הגוף. הביטוי לפעולה המוגברת של המערכת החיסונית היא תגובה אלרגית.
  • השפעה נפשית – לחץ, מתח וחוסר שינה- כאשר גופינו נדרש להתמודד עם מצב של חוסר שינה, מתח או לחץ נעשה ניצול של משאבים חיוניים. במידה והמצוקה הנפשית נמשכת זמן רב או מתגברת, הגוף אינו מספיק להשלים את החוסרים באמצעות מנוחה, דבר שגורם להיחלשות המערכת החיסונית שלנו ולהגברת הסיכוי שלנו להידבק בחיידקים ולחלות במחלות.
  • חוסר פעילות גופנית – פעילות גופנית משחרחרת חמצן לרקמות הגוף ולמערכת החיסונית ומשפרת את הפרופיל ההורמונלי. חוסר בפעילות גופנית מונע אספקת חמצן ועשוי לשבש תהליכים חיוניים.
  • צריכה ממושכת של תרופות – צריכה ממשוכת של תרופות מעמיסה על פעילות הכבד, דבר הגורר בעקבותיו החלשות של המערכת החיסונית. בנוסף גורמת האנטיביוטיקה לירידה ב"חיידקים הטובים", אלו שאחראיים לחיזוק מערכת העיכול.
  • השפעות סביבתיות – מערכת החיסון נדרשת להתמודד גם עם גורמים סביבתיים מזהמים כגון זיהום אוויר, חומרי ריסוס ועישון. חשיפה לחומרים סביבתיים מזהמים תורמת גם היא להיחלשות המערכת החיסונית.
  • דלקות כרוניות – אנחנו נושאים בגופנו זיהומים כרוניים כמו קנדידה והליקובקטר במערכת העיכול, זיהומים כרוניים בדרכי השתן ועוד. אלו מחלישים, מדכאים ומבלבלים את מערכת החיסון.

אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד על חולשת מערכת החיסון, ועל הדרכים לחזקה, בטיפולים הטבעיים שניתנים על ידי מטפלים מקצועיים ומנוסים במרכז וולנס לרפואה טבעית. סובלים ממערכת חיסון חלשה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 073-2811041 לתיאום מועד לטיפול.

תסמיני הבעיה

חולשה של מערכת החיסון מתבטאת בתסמינים האופייניים הבאים: נטייה לחולי, זיהומים חוזרים בדרכי הנשימה, זיהומים חוזרים בדרכי השתן, דלקות מרובות, פצעים שאינם מחלימים לאורך זמן, אלרגיות שונות למזון, אלרגיות רגילות, מחלות אוטואימוניות, פטריות למיניהם (לדוגמא קנדידה), קשיי עיכול וכדומה. חולשה של מערכת החיסון מהווה מצב בו אנו מועדים לחלות במחלות שונות ומגוונות, ומכאן חשיבות הטיפול המונע.

הטיפול לחיזוק מערכת החיסון מסייע למניעת מגוון בעיות ומחלות:

• נטייה לחולי
  • זיהומים חוזרים בדרכי הנשימה
  • זיהומים חוזרים בדרכי השתן
  • דלקות שונות
  • פצעים שאינם מחלימים לאורך זמן
  • אלרגיות למזון
  • אלרגיות שונות כמו אלרגיה לאבק, לבעלי חיים, לפרחים ועוד.
  • מחלות אוטואימוניות
  • פטריות שונות, לרבות קנדידה
  • קשיי עיכול

לטיפול המחזק את מערכת החיסון יתרונות משמעותיים ומגוונים:

• זיהוי וטיפול במחלות שונות, בשלבים הראשונים עוד לפני החמרה והפיכת המצב לכרוני.
  • סיוע במניעת מחלות וזיהומים עוד לפני הופעתם של תסמינים.
  • סיוע בשחרור מאלרגיות ונטייה למחלות חורף וזיהומים שונים החוזרים ונשנים.
  • איזון תופעות מזיקות של אורח חיים לא מאוזן, כמו נזקים בעקבות שינה לא סדירה, מתח ולחץ נפשי, תזונה לקויה ועוד.
  • הטיפול מהווה חוויה נעימה ומרגיעה ומשחררת, שמפחיתה מתח וסטרס.
  • הטיפול הנו אינדיווידואלי וייחודי לכול מטופל, ומבוסס על אבחנה אישית.

למה אצלנו תקבלו את הטיפול האסתטי הטוב ביותר?

• תוצאות מידיות – הטיפול במרכז וולנס מסייע להשגת תוצאות מהירות של מראה עור פנים צעיר יותר.
  • איכות חיים – מסייע להשגת שיפור משמעותי באיכות החיים היומיומית ובהרגשת נוחות עם גופנו.
  • טכנולוגיה מתקדמת -במרכז וולנס משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום, להשגת תוצאות מיטביות.
  • חומרים – שימוש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר.

אנחנו כאן בשבילכם

התייעצו עם צוות המומחים שלנו שיענה לכם על כל שאלה

עגלת קניות
Start typing to see posts you are looking for.
חיפוש מוצרים באתר
כן אני אשמח
אנחנו כאן לכל שאלה
היי ❤️
רוצה להתייעץ לגבי המוצרים והטיפולים המתאימים ביותר עבורך?