קונים מעל ₪350
ומקבלים מתנה בשווי ₪130

Energy C- בטעם לימון המוצר שירים לכם את האנרגיה ויכניס לכם לגוף ויטמין C בכל יום!

Layer-1-1536x756

*המבצע בכפוף לתקנון | ט.ל.ח

האנרגיה היא סוד החיים !

מי לא היה רוצה להרגיש כמו חדש, כשגופו מלא אנרגיה וחיוניות?

טיפולי חידוש הגוף והאנרגיה מסייעים בדיוק לכך, והם עושים זאת על ידי הפחתת המתח והלחץ, המרצת הגוף, ושיפור תפקודו ברמה של כל תא ותא.

הטיפול יחל בשיחת היכרות ראשונית, ולאחריה יתבצע עיסוי רקמות עמוק כדי לעורר את הגוף ולסייע לו להתנקות מרעלים ולהשתחרר מסימני העייפות.
הטיפול מגביר את מחזור הדם בגוף ומזרים את הלימפה, מותאם באופן אישי לצרכיו האינדיבידואליים של כל מטופל, מסייע לשחרר את הגוף ולהגביר תפקודו התקין.

רבים המקרים בהם אנשים מנסים להביא עצמם לידי רגיעה ולהעלות את האנרגיה של הגוף על ידי אכילת סוכרים, שתיית קפה וסיגריות. פעולות אלה לא רק מזיקות לגוף, אלא גם מובילות לצניחה מיידית ומהירה של האנרגיה .

אם גם אתם מרגישים  חסרי אנרגיה ושמשהו בתפקוד היומיומי שלכם לא עובד כמו שצריך, כדאי שתכירו את שיטת הטיפול שפיתח ניל סאקר, מאסטר הילר וקאוצר בינלאומי בפן הפיזיקלי והמנטלי. שיטה זו מאפשרת להפסיק את "סערת הרגשות " ולשמור על האנרגיה הטבעית של הגוף. בסוף הטיפול תרגישו כמו חדשים כשגופכם מלא אנרגיה וחיוניות. ניל סאקר מציע שיטת טיפול ייחודית להעלאת וחידוש האנרגיה של הגוף.

שיטה זו משלבת עיסויי עמוק בעזרת מכשור ייחודי מכף רגל ועד ראש שמשחרר סטרס, מסייע להפגת רעשי הרקע של היום יום ומעלה את הרמה של האנרגיה בגוף.
שיטת הטיפול הייחודית שפיתח ניל הינה מבוקשת בקרב סלבריטאים בארץ ובחו"ל והיא אקלוסיבית למרכז וולנס!

ההמלצה של מרינה מקסימיליאן בלומין

"לפני השינה אני רוצה להודות לחיים ולספר לכם על אחד האנשים הכי מיוחדים שזכיתי להכיר. זהו •ניל סאקר•.איש מהסוג שקוראים עליו באגדות ומסוג האנשים שעושים עליהם סרטים .הוא מטפל יחיד מסוגו. בשנותיו בארה״ב היה המטפל הצמוד של אלביס פרסלי ומיילס דייויס בין השאר(!!!!) ואיך זכינו שהוא חי ומסתובב ממש פה לידינו. אני עולה אליו לרגל כבר כמה שנים והוא מעניק לי כוחות והכוונה מדייקת,פשוטה,עצמתית ומבריקה .יש לו יכולות וחושים שלא מן העולם הזה . כי יש אנשים כאלו בעולם ,ולעתים נדירות נופל בחלקינו להכיר אותם ולקבל מעט מחכמתם .הוא מכשף ושטותניק,קוסם ופנתר ובשורה התחתונה גם כשאני מרגישה באפיסת כוחות אני באה אליו ויוצאת חדשה ומחוזקת ,שלווה ומשועשעת . מי מכם שמעוניין לקבל בוסט של כוח חיים מוזמן לקשקש ולהפגש איתו . כי כמה שיותר אנשים יהיו יותר מאוזנים וטובים עם עצמם וכמה שיותר נשקיע,נכבד ונטפח את הנפש והגוף שלנו -כך העולם יהיה מקום יפה יותר . חלומות פז"

 

מהן תועלות הטיפול?

רגשות שליליים המציפים אותנו, אמוציות קשות, אנרגיה ירודה – כולם מפריעים לנו בחיי היום יום ומקשים על התנהלות יומיומית תקינה.
 טיפול לחידוש אנרגיה מתאים לשחרור לחצים, שחרור ממתחים, חידוש הגוף והנפש, והוא טיפול יסודי ועמוק למניעת מחלות.

הטיפול שנעשה במרכז Wellness מסייע לחידוש האנרגיות, לסילוק הרגשות השליליים ומטפל בגוף ובנפש. מטופלים שעברו את הטיפול, הרגישו כיצד גופם מתחדש כבר לאחר סיום הטיפול.

הטיפול לחידוש האנרגיה הטוב ביותר - במרכז וולנס

  • התחדשות הגוף והאנרגיה: הטיפולים מהווים חוויה מרעננת ומרוממת של התחדשות, הרפיה והמרצה כאחד
  • שחרור ממתחים: הטיפול מרגיע ומסייע להשתחרר ממתחי היומיום
  • טיפול יסודי ועמוק: חידוש הגוף והאנרגיה נעשה מהשורש, ברמת כל תא ותא
  • מניעת מחלות: הטיפולים תורמים לבריאות מעולה ולמניעה של מחלות ובעיות הנובעות מעומס ועייפות

מיהו ניל סאקר?

ניל הוא המומחה המוביל בעולם בתחום איזון האנרגיה בגוף האדם, שבחמישים השנים האחרונות לא רק חקר את הנושא והפך למומחה עולמי המוביל בו, אלא גם פיתח שיטת טיפול ותרגול שהוכחה יעילה בעצירת דלדול מאגרי האנרגיה ושיקומם.

ניל סאקר, שפועל בארצות הברית, בישראל וכן בכל העולם, צבר מוניטין כמטפל ייחודי ופורץ דרך. הוא מייעץ ומטפל בכוכבי הוליווד, באנשי עסקים בולטים בעולם ובבכירי הממשל האמריקאי. בין מטופליו לאורך השנים תמצאו את אופרה וינפרי, גון קלוני, אלביס פרסלי, גורג ברנס, ארנון מילצ'ן, טדי קולק, ריטה, יהורם גאון, מירי מסיקה, מרינה מקסימילאן בלומין, ליהי גרינר ועוד רבים וטובים. 

 את עיקר תפיסתו כתב ניל בספריו רבי המכר, " מורה דרך לחיים – היו טובים לעצמכם" וכן "איך להתמודד עם המפלצת של המאה -21". 

המלצות

אנחנו כאן בשבילכם

התייעצו עם צוות המומחים שלנו שיענה לכם על כל שאלה

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
עגלת קניות
Start typing to see posts you are looking for.
חיפוש מוצרים באתר
כן אני אשמח
1
אנחנו כאן לכל שאלה
היי ❤️
רוצה להתייעץ לגבי המוצרים והטיפולים המתאימים ביותר עבורך?